Definitief speelschema teamsporten zorgt voor extra kaarten Olympische Spelen

Geplaatst op 2013-01-18 14:02:24

SCHIPHOL-RIJK, 11 juni 2012 – De definitieve indeling van het speelschema voor teamsporten tijdens de Olympische Spelen in Londen zorgt voor extra beschikbare kaarten voor de Nederlandse markt. Door het uitruilen van entreekaarten met andere landen, worden zo meer mogelijkheden geboden aan de Nederlandse sportliefhebber om bij de Spelen aanwezig te zijn. Bovendien hebben grote bedrijven de afgelopen weken nog wijzigingen aangebracht in hun corporate hospitality programma’s. De last-minute entreekaarten worden verkocht via een speciaal daarvoor ingerichte webshop. ATPI Corporate Events is door NOC*NSF aangesteld als Official Ticket & Travel Agent.

“Tot aan het begin van de Olympische Spelen proberen wij het voor zoveel mogelijk Nederlandse sportfans mogelijk te maken om bij de Olympische Spelen aanwezig te zijn”, aldus Jeroen de Roever, Manager Group Sports Strategy van ATPI Corporate Events. “Nu de speelschema’s voor teamsporten zoals bijvoorbeeld heren- en dameshockey vast staan, wordt de behoefte vanuit de verschillende landen aan entreekaarten ook steeds concreter. Vanuit de onderlinge ruil die daaruit ontstaat, kunnen we nu nog een aantal kaarten aanbieden op de Nederlandse markt voor onder andere atletiek, tennis en turnen.”

De verkoop van de entreekaarten start op dinsdag 12 juni om 13.00 uur op de webshop van ATPI Corporate Events via http://os2012.atpi.nl. De kaarten die nog beschikbaar zijn kunnen daar worden bekeken en direct worden afgerekend via creditcards en iDeal.

ATP heeft al sinds 1997 een intensief samenwerkingsverband met NOC*NSF. Niet alleen vervoert en accommodeert de zakelijke reis- en evenementenorganisatie het Nederlands Olympisch en Paralympisch Team, ook heeft ATP al vele jaren ervaring met de verkoop van entreekaarten en het samenstellen van complete arrangementen rondom de Olympische Spelen.