COC har inngått samarbeid med ATPI Sports Events som deres offisielle leverandør av billetter og reisetjenester til OL

Geplaatst op 2017-02-09 18:31:48

Billettsalget til PyeongChang 2018 starter 23. februar i Canada.

Canadas Olympiske Komité (COC) har inngått samarbeidsavtale med den ledende globale reisebyråleverandøren, ATPI Sports Events, som deres offisielle leverandør av billetter og reisetjenester. Avtalen har en varighet på åtte år, og gir ATPI enerett på salg av billetter og pakkereiser til det kanadiske markedet for de neste fire olympiske lekene. I tillegg, vil ATPI Sport Events arrangere reiser for kanadiske idrettsutøvere og støtteapparater frem til lekene i 2024.

ATPI Sports Events har over 20 års erfaring som leverandør av reisetjenester og events som Team Canada og kanadiske OL fans kan dra nytte av, ikke bare for førstkommende leker, men også til Ungdoms-OL i Buenos Aires 2018, og Lima 2019 Pan American Games.

ATPI vil også gjennom Petro Canada Family & Friend Ticketing Program, bistå med å utstede gratis billetter til utøvernes familie og venner.

Salg av OL-billetter og pakker til PyeongChang 2018 starter i Korea, samt noen andre markeder, 9. februar 2017. Et antall reserverte billetter for det kanadiske markedet legges ut for salg 23. februar 2017 på www.atpi.ca/olympicgames.

Vinter OL i PyeongChang 2018, arrangeres 9. – 25. februar i Korea. Det legges ut 1.17 millioner billetter for offentlig salg, og det dyreste arrangementet vil være herrenes finalekamp i ishockey.

ATPI Sports Events er varemerke til ATPI Travel & Events Canada Inc., som er en del av ATPI gruppen. Selskapet har et nettverk av mer enn 100 kontorer globalt, inkludert Bergen, Oslo og Stavanger, og er anerkjent for sin kompetanse, ekspertise og teknologiske løsninger tilrettelagt for shipping- og energisektoren, samt forretnings- og MICE markedet (meeting, incentive, conference og event)

Graham Ramsey, CEO, ATPI sier:

“Vi er veldig stolt over å bli valgt som COCs offisielle reiseleverandør, en utvikling som beviser vår kompetanse på dette området. Med bakgrunn i vår erfaring, kunnskap og mangeårige samarbeid med ulike idrettsorganisasjoner er vi sikre på at alle involverte parter i COC, samt kanadiske supportere vil erfare høy grad av service og støtte i vårt felles mål mot internasjonal suksess”.

Christopher Overholt, CEO & Secretary General, COC sier:

“Det er en fornøyelse å samarbeide med et velrennomert selskap som ATPI Sports Events. Ikke bare skal de administrere våre reiser og opphold, men også sørge for at alle våre kanadiske supportere kan være med å heie frem våre idrettsutøvere under lekene. Reiser og logistikk for store grupper under OL er svært krevende, og det er derfor avgjørende at vi velger en samarbeidspartner som er ekspert innen dette feltet. Vi er sikre på at det kanadiske OL-laget og supportere vil være i de beste hender fremover. Vi gleder oss til å se rødt og hvitt pryde arenaene under lekene at PyeongChang 2018.