ATP gidst Koninklijk Concertgebouworkest rond de wereld

Geplaatst op 2013-01-18 14:11:13

SCHIPHOL-RIJK, 10 september 2012 - Het Koninklijk Concertgebouworkest viert in 2013 zijn 125-jarig bestaan met een wereldtournee. Voor deze prestigieuze jubileumreis, met 48 concerten in 30 steden, is ATPI Corporate Events aangesteld als Official Travel Partner. ATP neemt de gehele logistieke operatie van vervoer en verblijf van de orkestleden voor haar rekening. Tijdens de wereldtournee worden binnen een jaar zes werelddelen bezocht. ATP zal rondom de tournee verschillende relatiereizen organiseren voor diverse doelgroepen van het Koninklijk Concertgebouworkest, zoals sponsoren, donateurs en andere relaties.

ATPI Corporate Events is al geruime tijd geleden gestart met de voorbereidingen. “Een ingewikkelde maar zeer eervolle opdracht”, volgens Divisional Managing Director Willem Starink. “Wij zijn trots dat we onze jarenlange ervaring bij omvangrijke reisprojecten op het gebied van sport en cultuur mogen inzetten voor dit gerenommeerde orkest van wereldklasse.”

Jan Raes, Algemeen Directeur van het Koninklijk Concertgebouworkest vult aan: “Voor de organisatie van onze reis om de wereld zochten we naar de juiste kwaliteiten en ervaring. Dan kom je in Nederland bij ATPI Corporate Events uit, die er voor zullen zorgen dat dit onderdeel van het project probleemloos verloopt.”